Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 10, 2012

Sesampai disini!





Assalamulalikum..


apa khabar dan selamat pagi kawan2. korang sihat? harap semuanya sihat2 belaka. laa rasanya aku tak berblog. adalah dalam 3 hari kan. 3 hari tu rasa lama gila woooo...


ini semua disebabkan aku baru je berpindah ke Puncak Alam kota keriangan! huaahahahaha.. serononya! macam tak nak balik rumah! nak duduk je puncak alam yang serba serbi baru dan indah ini! weeeee....   padahal!  =.='


aku dah balik hari rabu lepas tu tak sempat2 mengemas rumah terus aku pergi kelas yang ade pagi sampai petang hari khamis tu. rasa macam penat gila. nasib baiklah masa aku sampai Klang Sentral ada kawan kepada kawan yang tumpangkan aku balik rumah. kalau tak aku pun tak tahu sape nak mintak tolong. 


sampai dekat bawah aku naik la tangga, rupanya salah tangga. kami ni naik tangga no rumah yang lain. haih! salah pulak. nasib baik kawan kepada kawan tu tolong angkat beg yang besar dan berat tu. kalau tak menangis la nak angkat sorang2 beg gila berat dan besar tuh. huaaaaaa T__T

hari khamis pulak kelas aku pack gila kan. haaaa... merasalah la kelas straight dari pagi subuh sampai pukul 6 petang. huaaaa.. penat jugak. tapi bila pikir balik ok je sebab hari isnin dengan jumaat aku tak ada kelas. weeeee =D


rumah baru ni ok. selesa. dan kawan2 sangat rajin mengemas. dan pengemas orangnya. hopefully aku pun jadi rajin berkemas dan pengemas macam diroang jugak. hahaha. selama ni aku rajin berkemas tapi taklah kemas sangat. janji dalam rumah tu boleh hidup ok la. 


rumah baru ni aku duduk 7 orang satu rumah. wahh.. ramai kan? tapi InsyaAllah la boleh. harap2 tak ada salah faham yang berlaku. kita duduk baik2 dan hidup baik2 je la. give and take. kalau ada apa2 kesalahan beritahu. kalau ada kotor kemas je la. tolak ansur tu penting dalam kehidupan.


buat setakat ni pergi kelas naik bas dan tumpang2 orang. kalau pagi2 tu roger je kawan yang ada kereta, kalau kereta dia kosong naik je. nanti pandai2 la tong2 minyak. dah la kampus jauh dengan rumah. memang harapan la nak jalan kaki. kalau boleh kampus dengan kediaman jalan kaki je kan bagus. senang sikit keje. huuuuu...


harap dapat bersama2 menempuhi hari2 mendatang bersama kawan2 tersayang. dan harap2 korang semua sentiasa bersama aku mengharungi hidup penuh berliku ini. kita masih ada setahun je untuk bersama2 berjuang untuk mendapatkan segulung ijazah. segala keringat kita taburkan. semoga satu hari nanti akan menjadi kenangan manis untuk kita semua. =)


ok. bye!



No comments: