Happy Cat Kaoani -->

Thursday, March 29, 2012

Satu dua hari ni





Assalamualaikum!


selamat pagi semua. yes, since aku dekat rumah ni aku memang nak tukar template blog aku ni. dah bosan tengok dengan polkadot tu aje. aku ank something new. aku nak edit header guna adobe tapi mana tah abang tu hilangkan masa aku format laptop ni. padahal aku letak dekat D. tu pun nak hilangkan. dah la aku ada adobe CS2 je. zaman batu punya adobe. bila aku tunjuk dekat budak2 AD diroang kata adobe CS2 guna time diploma part 2 je. lepas tu dah tak guna, guna yang the lastest one la. jadi diorang tak paham macam mana nak ajar. ok... fine! saya memang ketinggalan zaman.. -.-'


aku nak ubah jugak header tu. paksa sape2 installkan adobe untuk aku. dulik la. hahahaha..


satu dua hari ni aku tak ada cerita pasal diri aku dan rumah aku pun kan? semua benda yang random2 je. haha. biasalah malas nak menaip kan. sama la macam kawan aku sorang ni. malas jugak sebab ramai dah budak2 kelas yang baca blog kami. malu katanyaaaa..hhahahaha


ok, malas nak memalu ni. kawan2 je pun. memang aku publishkan blog aku untuk tontonan umun. jadi jangan takut ok. hehehhee..


ada banyak gambar kelakar aku dan kawan2 aku. nak upload malas sebab belum edit. balik semalam bape lama je boleh tahan kan. lepas tu aku dah pengsan dah. tak sedar. hahahhaa



ok la, aku nak pergi kelas.



bai.






No comments: