Happy Cat Kaoani -->

Saturday, March 24, 2012

Pasar tak berapa nak tani!





Assalamualaikum semua..


apa khabar korang smeua hari ni? sihat ke? haha. hari2 aku tanya sihat ke tak kan. biasalah, aku memang suka tanya khabar orang. hehehe. baik kan aku. perghhhh.. sila lempang budak ni. wakakaka..


hari ni aku bangun awal kot. tido pukul 3 bangun pukul 7. hambik kau! hari sabtu aku bangun awal gila dah kenapa kan. sawan ke budak ni? hahaha..


aku dah janji dengan kawan aku nak pergi beli barang dapur dekat pasar tani. kami pergi pasar tani Saujana Utama tuh. jauh gak la tapi berbaloi2. hehehe..banyak kot barang jual kat pasar tani SU tu. suka mak nok! dah macam pasar malam. sebab sekali dengan baju, tudung, beg, ikan, hamster, ayam serama, arnab dan kereta semua ada jual kat pasar tani tuh. ni dah bukan pasar tani ni. ni dah jadi pasar tak berapa nak tani. ahhaha! =P


sekarang ni dah siap masak dah. dah makan pun. 'mak' masak sedapppppp! masak sup ayam! dengan ayam goreng, timun kecik2 potong dan budu. sedap wehhh... feeling kat rumah! terima kasih 'mak' yang memasak! pandai gila mak masak. aku? aku tolong tumbuk bawang dan kacau sup je. memang hobi aku mengacau kalau mak aku dah tumis. hahaha...


tapi tak ambik gambar pun masa dah hidang. so, tak ada la nak expose masakkan apa kami buat hari ni. weeee.. yelah, masak kan perkara biasa je bagi semua orang. dah macam kehidupan dewasa pulak masak sama2, makan sama2, kenyang sama2, lapar sama2 dan beli barang rumah sama2. feeling sangat sem ni macam tu. kalau dulu tak pun. beli barang sendirian berhad. lepas tu makan sendirian berhad jugak. hahaha..


ok. apa lagi nak membebel ni?


dah la kan. penat korang dengar cerita tak best aku ni. ok bai!


'mak' yang masakkan kita dekat rumah dari semalam. =)







No comments: