Happy Cat Kaoani -->

Monday, March 26, 2012

Kecewa betol!






Assalamualaikum semua..


sihat ke? ish2, hari ni the whole day dekat rumah jadi mak2 sebab masakkan kawan2 saya. kawan2 saya pergi kelas tapi saya tak. saya tak ada kelas hari ni. weeeee~


petang tu saya masak2. tapiiiiiiiiiiii... tak sedap pulak. tak ada asam jawa. so, letak asam keping. jadi masam masin. waaaa.. failed. dah bye. tanak masak sambal lagi. huuuuu :'(


telur masak sambal je pun tapi macam hampeh je aku masak. sila marah diri sendiri sebab hari tu tak beli asam jawa.. -.-'


maka akan datang sila beli. kalau tak makanan tak menjadi sangat. sebab tak reti sangat guna asam gelugur. masam sangat kot. huuuu..


so, the conclusion, aku sangat kecewa dengan masakan aku hari ni. dan hasilnya lapar. aku tak selera makan nasi. tak selera makan masakan aku sendiri. entah kenapa. sejak dulu lagi. kalau aku masak aku mesti tak suka. huuuu


kalau orang lain masak aku suka je makan. jadi nak bagi aku makan sikit, aku kena masak hari2 la ni? 


pui!


bai!




No comments: