Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, February 7, 2012

Selamat Menyambut Thaipusam





Assalamualaikum semua!


apa khabar? sihat? kalau sihat baguslah. kalau tak sihat makan ubat ye! 


hari ni kebanyakkan tempat cuti kerana Thaipusam kan? tapi ada juga tempat tak cuti. macam Melaka tak cuti hari ni. 


saya nak mengucapkan selamat menyambut Thaipusam kepada masyarakat India di seluruh Malaysia. semoga apa yang anda hajati akan dimakbulkan..


hari ni saya taka ada buat apa. pagi2 pergi kedai tukar semula seluar jeans yang saya beli semalam. ketat sedikit la. huuuu... 


lepas tu teman mak pergi beli ikan dekat kedai. hahaa.. tiap2 hari itulah rutin harian saya. best kan??


owhhhh.. sebenarnya sangatttttt la bosan ye kawan2 semua. segala movie yang best2 dah tengok. ada movie tak ada subtitle pulak. hadoiiii...


ingat nak mula baca novel la. kenapalah kakak aku beli novel yang tak best rupanya? dia beli novel kanak2 yang cerita sangat la mudah. bosan pulak kadang2.. 


ok. cuba la baca semula.. 


No comments: