Happy Cat Kaoani -->

Thursday, February 23, 2012

Baru nak Brunch!





Assalamualaikum semua..


sihat tak? dah makan tengahari?? aku baru sarapan. hakhakhak. sarapan pukul 12.30 tengahari. biasalah cuti macam malas sungguh makan awal2. mula2 bangun relax je. berbual2 dengan mak. lepas tu dah tengahari mula la bebel-bebel lapar. hakhak =P


korang makan sarapan apa?? eiii.. sibuk kan nak tanya pulak. tak pe la, sharing is caring tau. sharing is fun. but in a relationship sharing is not fun!! huaaaaa :D *apa yang aku merepek ni?*


okeh2. sekarang ni dah malas nak sedih2. buang masa. buang tenaga. bertenang dan terima seadanya. redha dengan ketentuaan Illahi. Allah lebih mengetahui apa yang berlaku. mungkin Allah belum nak kita berjaya. jadi Dia datangkan dulu kegagalan dan kesedihan supaya akan datang kita akan merasai manisnya kemenangan dalam keredhaannya...


sedih tu tak boleh lama2. nanti memakan diri sendiri. makanya kita harus bangkit. semoga masa silam tak akan terus menghambat kita. ceeewah!


dah nak naik sem semula dah. huarghhhh... malasnya. bila tak belajar rasa nak belajar. bila belajar mulalah rasa malas pulak. ape la kan. naik sem ni nampaknya kena berusaha keras lagi. kalau dulu banyak main2 sekarang kena kurangkan la. mana boleh macam tu kan. dah nak habis degree yank oi! memain je macam mana nak sambung master kan.. ish2.. berangan je tak sudah2 aku ni nak ambik master. ntah boleh ke tak. entah ada kewangan ke tak. tapi aku dengar ada orang dah offer nak taja master aku. wawawawa.. sukew nyeww sayeww.. *gedik gilaaaaa* (rolling eyes)


okeh2. eh, tadi pun aku dah sebut okeh2 kan? suka sangat sebut okeh2 ni. haha..



bye. jumpa lain kali yeeee...




No comments: