Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, January 18, 2012

Suara Aneh dari Langit di Sarawak





Malaysia kini gempar dengan bunyi dari langit di kawasan Kota Samaraha, Sarawak. bunyi yang amat kuat seperti guruh tapi amat pelik seperti mengaum.


Insiden ‘bunyi aneh dan menakutkan’ dari langit yang kedengaran di Kota Samarahan, Sarawak pada 11 dan 12 Januari lalu kini mendapat perhatian antarabangsa apabila artikel mengenainya yang disiarkan di The Borneo Post mula dibincangkan secara hangat di dalam internet di seluruh dunia.


Pada yang belum tahu, sehari sebelum kejadian pada waktu mejelang Subuh itu berlaku, terjadi perkara yang sama di Aaborg, Denmark.






satu benda je aku pikir saat aku dengar bunyi ni


"ya Allah, ampunkanlah dosa2 aku ya Allah.. sesungguhnya diri ini penuh dosa2 silam"


"ya Allah, banyaknya dosa2 aku yang belum lagi bertaubat. belum lagi pikir akhirat secukupnya.."


"amalan aku sikit sangat nak dibawa ke akhirat. ya ALLAH! ampuni hambamu yang lemah ini"



serius. ni je. 
masih tak terlambatkah??




walau apa pun persoalannya ingatlah bahawa kita perlu sentiasa berdoa dan bertaubat. melakukan maaruf dan mengelakkan mungkar..




assalam..




No comments: