Happy Cat Kaoani -->

Monday, January 9, 2012

Study di Perpustakaan Awam Selangor!





Assalamualaikum semua! selamat pagi!


anda semua sihat? harap semuanya sihat2 belaka. hari ni minggu kedua mula persekolahan.adik2 tu jangan merungut pergi sekolah. tanamkan azam tahun ni akan lebih berusaha untuk mendapat keputusan cemerlang. ewahhhh... menasihat macam makcik2. selalu je rasa macam tua sangat. samapai kakak aku pun cakap, aku kalau beri nasihat macam orang tua..hahahaha  =.='


ok2. hari ni aku nak sambung study yang semalam punya. semalam study dah la sekejap pulak tu sebab pustakaan awam shah alam tu dah nak tutup, so kali laju2 la keluar semula. lepas tu pergi minum dekat mamak. lepak sampai penat. then, jalan2 sekejap. balik je terussss tidur! huarghhhhhh... 


jadi hari ni study sampai lebam. jangan main2 lagi! 






ni study la kengkononya. tapi dapat duduk dekat lantai je sebab semua meja dah penuh dengan orang. pulak tu datang petang. memang la tak dapat duduk dengan selesanya. sebab ramai gilaaaaa orang datang study dan melepak bersama anak2. bagus tau bawak anak pergi pustakaan.. boleh baca buku....heeeee






korang tengok la. kemain lagi seraknya kami2 ni study. macam work hard sangat la kan. padahal bercakap je all the time. aku kalau dengan diorang ni aku tak rasa malu nak gelak2, nak buat lawak, nak perli2 sebab aku tahu diorang ni boleh buat benda macam tu. even si Cepa yang baru aku kenal sem ni pun aku dah rapat, inikan pulak Irsyad, Shami dan Ain yang dah lama aku kenal tu..hahahaha



relax je rasa berbual dengan diorang. thanks jadi pendengar aku selama aku membebel beberapa jam tu. sangat hargai pendengaran korang. heeeeee...






kbai!! <3




No comments: