Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, January 10, 2012

Selamat Pagi!




Assalamualaikum..


selamat pagi semua! sihat? dah sarapan? dah pergi kerja? sekolah? kelas? dah pergi pasar? 


ahhhhhhhhhhhhhhhh... gila bosan dengan soalan kau iza! tak de ke soalan lain?? ceh! hahaha


hari ni aku dan kawan2 ada test ECO yang agak menyesakkan jika tiada spot question. kalau ada spot question maka hati otomatik akan jadi legaaaaaaaaa... tatau la kenapa. hehehee


walaupun ada harapan yang soalan spot tak akan masuk, tapi pelajar still rasa selesa. siap study apa yang di spot aje. dan termasuk la aku. kalau tak mau aku dok mengelabah kambing nak study macam2 benda dekat dalam notes ECO ni. hehehe


jadi, saya harap doakan la saya dapat menjawap soalan dengan betul dan lancar. semoga semuanya berjalan mengikut perkiraan normal ye. hehehee..




*check slip masuk peksa dan kad matrik ada tak >.<




k bai!




No comments: