Happy Cat Kaoani -->

Thursday, January 5, 2012

Pengsan kejap





assalamualaikum..


mesti korang dah gosok2 perot kan? dah kenyang makan tengahari dekat rumah atau dekat kedai. hehehe.. aku tak makan tengahri lagi. semalam makan nasik pukul 12.30. hahah.. mane la tak gemok kan?? 


dah aku tak makan apa pun sehari tu. makan roti je. balik je exam terus tidur tak sedar diri sampai malam jadi celik2 mata je rasa sangat lapar dan perlukan makanan. maka, masak la nasik dan goreng sosej. sekali tangan aku kena wap panas nasi dan minyak panas. sebab tak berhati2. padan muka aku wehhhhhhhhhhhhh!!


pedih gila. aku letak bawah air mengalir baru la sedap. lepas tu pedih panas lagi. macam ada bend berjalan2 bawah kulit atas daging. pedih berdenyut. aku tengok dah mula panas dan merah. bengkak jugak la.


aku letak ubat gigi atas saranan kawan aku. sebab ubat gigi sejuk. jadi sedap sikit rasanya tak de la rasa pedih panas macam tadi. wuwuwuwuwwuu..


aku tak tahulah sekarang ni. perlu ke letak ubat. sebab ubat memang tak ada kat rumah. nampak dah merah dan bengkak tempat kena tu. tapi dah tak sakit. kalau tekan je baru saket. huuuu


ni aku pun tak makan tengahari lagi. cuma makan koko crunch pagi tadi dengan susu. perghhhh... sedap gila dowh susu full cream milk! menjilat jari!! ehehehee..


aku tahu ramai yang tak suka susu. tapi susu sangat bagus untuk tulang. aku suka segala jenis susu. tak kira la susu tepung ke. susu pekat ke. susu kotak ke. ehehehee.. janji susu!


k la. aku dah lapar, mari la masak sesuatu. hehehe






\

*gambar tak de kena mengena dengan entry. heheheeh







No comments: