Happy Cat Kaoani -->

Thursday, December 22, 2011

Study Week!





hari ni seharian kelas. dari pagi sampai petang. nampak macam tak penat tapi bila dah balik rumah baru rasa kepenatannya.  baru rasa badan saket dan lenguh. macam la pergi kelas macam nak pergi membanting tulang kan. hehehehe


malam ni tak free lagi sebenarnya. aku kena siapkan report yang belum siap. ada sikit lagi je. hope malam ni siap la. aku nak balik jugak esok. datang semua berapa haribulan tah aku pun tak tau lagi..


seronoknya nak balik rumah esok! rasa best sebab boleh melantak macam2. order je nanti mak akan buat benda tu. tak perlu nak cari berpenat lelah dekat sini. dah la susah, tak ada pulak tu. pui!!


cuti study week aku ni dari esok sampai 3hb. sebab 4hb aku dah ada paper dekat puncak alam. first paper dekat puncak alam ni CTU. huaaaaa.. aku rasa banyak gila CTU ni kena baca. sebab semuanya fakta. tak boleh nak goreng sangat. 


dah la bahasa melayu. tapi aku kekok la pulak bahasa melayu ni. biasa tulis dalam bahasa inggeris ni dalam BM pulak. memang la makin senang tapi sebab dah lama sangat aku tinggalkan bidang penulisan BM ni waktu sekolah dulu, jadi aku macam rasa pelik. 


diploma ada ambik CTU tapi tak banyak esei. jawab soalan subjektif je. ni banyak esei pulak. hadoiiii..


jadi balik ni jangan tak baca buku CTU tu. baca tau. kalau tak memang tak boleh jawab la gamaknya!



No comments: