Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, December 14, 2011

Morning!





Assalamualaikum semua kawan2..


sihat? semoga semuanya sihat sejahtera. ermm.. hari ni aku ada satu kelas puncak je. kelas CTU.. aiyooo.. bosan gila doh  kelas tu sebab kita kena dengar presentation je. tak buat apa2. oke, tu pembohong la tak buat apa2 kan? semestinya aku main internet, main game, dan makan2. hehehe.. kejis.. biar la. sebab masa aku present pun diorang buat macam tu dekat aku, jadi tak salah aku buat balik kan?? baru fair heeeeeeeee...


semalam aku tak tahu apa nak tulis sebab tak ada bahan. padahal ada, tapi aku ni je yang malas gila. yelah, malas nak karang. aku tahu main fb je. lain2 aku malas. 


hadoi, jauhkan lah sifat malas aku ni. tensen aku. malas tak sudah2! nak final pun nak malas lagi.. huhuhu


sila pulangkan kerajinan saya sekarang sebab saya ada banyak kerja nak kena buat. dengan test berlambak-lambak, dengan kuiz, dengan esemen dan dengan presentation yang menunggu aku. 


sila jangan buat2 lupa sedangkan aku ingat semuanya akan berlaku..





#korang semua dah sarapan??



No comments: