Happy Cat Kaoani -->

Friday, December 9, 2011

Birthday Girl!





Assalamualaikum.


selamat sejahtera semua. saya sihat2 sahaja. ermmm...


8 hb adalah birthday saya. kawan2 saya telah buat suprise kuntuk saya. terima kasih dengan kek yang sedap tu. kalau aku ni kuat makan dah lama aku makan semua kek tu.


ermmm... sedapnya! terima kasih sangat kepada kawan2 yang sanggup buat suprise dan keluarkan duit beli kek. aku paham kalau korang tak ada hadiah, sebab dah hujung2 sem ni kan mestilah duit pun dah tak banyak. tapi walaupun kek dan kad je aku tetap juga hargai korang semua.


thanks my dear friends.. =)









=)

No comments: