Happy Cat Kaoani -->

Monday, December 5, 2011

Air CIKU??




assalamualaikum


korang pernah minum air ZESTA baru keluaran F&N tu? mesti pernah kan? sebenarnya aku ada cerita disebalik air ni. buka cerita hantu, bukan cerita dongeng.


hari tu aku beli la air ni. nak merasa katanya. aku beli air tin je. lepas tu akak aku balik dia tanya air apa ni. aku punya lah selamba jawab ni air rasa CIKU. rasa baru. sedap. cubalah. aku kata.


dia dengan penuh terujanya minum. dah la tu siap puji2 lagi sedap air ciku ni. aku wat derk je la. lepas tu dia tanya lagi. betul ke air CIKU ni? macam tak percaya je kata dia. 


aku cakap nak buat apa aku tipu kan..dia minum lagi. lepas tu pikir. macam ni ke rasa CIKU. perghhhh.. lambat gila la akak aku ni. mane la ade air ciku. haiyakkkk...


lam2 dia tanya mak aku. mak aku cakap air tu la. mak aku malas naklayan la tu. sebab sengal sangat akak aku tuh. ahahha








last2 sekali aku beritahu la air apa sebab aku kesian tengok akak aku tak dapat tangkap jugak air apa. aku sampai tanya. tak tengok tv ke?


kenapa dia tanya. adoi la akak aku ni!









bye!





No comments: