Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, November 2, 2011

Perempuan tak sedar diri!





ada perempuan tak sedar diri! muka tak lawa mana pun tapi dok tergedik2 lagi. menyampah aku. kalau ikut hati nak aje aku cepuk muka perempuan tu. ada hati konon!!!


perghhhhhh.... aku marah sangat ni!!



nak tahu dekat sapa??



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|








ni la perempuan tak sedar diri ada test dan kuiz tu. malam ni ada test BEL.esok pagi2 ada test ECO pulak tapi perasan sungguh la tak mau study. asyik main pesbuk dan blog saje. ketuk sikit budak degil ni!!


hadoi.. nak ada kawan study eco sebab aku memang tak reti eco. sumpah la. berbelit2 pale otak aku nak ingat. macam2 benda. huuuuu


untuk finance. dah lepas. terima kasih pada kawan2 yang membantu dalam test dan kuiz. jasa anda semua akan saya kenang.. =)


heeee.. seronok la nak cuti ni. tak sabar2 sangat. =)



bai!



No comments: