Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 10, 2011

Jiwa-jiwa





aku tak tahu kenapa aku tak boleh sangat2 terima dia. memang tak tahu. nak tengok muka dia pun aku tak lalu. macam rasa dia kasanova sangat. macam sangat2 meluat.


bukan sekejap dia usha aku. dalam 3 sem sentiasa je dia usha. even bukan hari2. tapi paling lama sebulan mesti dia mesej atau kol aku. aku tak berharap apa2 dengan dia. tapi harapannya untuk bersama aku sangat tinggi. aku tak tahu kenapa.


sejak tu aku tahu dengan siapa dan dekat mana dia kapel. dan yang peliknya dengan sesiapa pun dia kapel dia mesti ceritakan pasal aku pada awek dia tu. aku tak tahu apa motif dia. sampaikan awek dia naik takut dan try kol aku merayu jangan ambil pakwe dia. padahal bukan aku nak ambik pakwe dia pun. dah mamat ni yang suka sangat nak kontek dia balik. aku treat dia as senior je. sebab memang dia senior kos aku. atas satu sem je.


pernah awek dia senior kami jugak. atas lagi satu sem dia. minah ni kol aku cakap itu ini. jangan la ambik pakwe dia. minah ni kata mamat ni selalu citer pasal aku. aku tak tahu kenapa. tapi memang dia akan beritahu semuanya.


dia usha aku masa aku diploma. sepanjang aku diploma. sampai aku degree sekarang dia still kontek aku. tapi sekarang dia kata dia anggap aku macam adik dia je. sebab dia suka aku. aku tak apa apa yang dia suka sangat. dia pernah kata adik dia tak macam aku sopan2. adik dia model. urban. sosial. bila aku stalk memang cun macam model pun. tak heran la jadik model.


sekarang dia dah nak hampir bertunang. dia kata dia takkan lupakan aku. kalau lupa pun aku tak kesah. aku  paham dia ada life dia sendiri kan. tapi dia kata kalau dia kawen nanti aku mesti kena datang. sebab dia akan jemput aku. VIP katanya aku ni. wajib dalam senarai. ntahhhhh..


sampai sekarang dia kadang2 kol aku tanya khabar aku. nak cerita pasal perkembangan diri dia. hari tu pagi2 buta hari ahad dalam pukul 7 setengah kol aku sebab dia tengah teruja nak share cerita mak ayah dia pergi merisik girls dia. ewahhh.. nasib baik la aku masa tu dah bangun. aku nak balik shah alam masa tu. jadi memang bangun awal. 


aku gembira bila dia jumpa dengan orang yang boleh terima dia seadanya. sebab aku tak boleh. walau macam mane dan berapa tahun dia usha pun tetap tak boleh jugak. walaupun dia buat hati ke hati dengan aku aku still tak boleh. aku tak boleh terima dan hati aku kata tidak. tak tahu kenapa.


mungkin dia memang bukan untuk aku agaknya. dia memang untuk aku. cuma dipertemukan dengan aku. 







* aku tak tahu kenapa malam ni nak jiwa2. gelilah. bhai!*



No comments: