Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, October 18, 2011

Happy Bufday Sayang~




15 haribulan Oktober
birthday kawan saya.
kawan baik saya sejak saya mula2 masuk UiTM dulu
dia yang pertama saya kenal dan terus bersamanya dalam orentasi dan duduk di bilik
kemudian bersama2 mengharungi 3 tahun diploma yang sangat mencabar.


aku sayangkan dia 
aku selalu bersama dia
dia bijak sembunyikan rasa hatinya
namun aku tahu selalu tingkahnya..


aku doakan kau bahagia dan berjaya selalu
aku sentiasa bersama mu walaupun sekarang aku dan kamu telah terpisah
terpisah kerana tuntutan kehidupan
aku redha..


aku juga doakan kau berbahagia bersama si dia
kawan ku juga
semoga hubungan kamu berdua kekal selamanya =)
















Happy bufday Husna sayang! semoga hidupmu sentiasa diberkati Allah!
happy always!




=)





No comments: