Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 26, 2011

Cuti




Happy Deepavali semua! 



ok dah. hari ni hari deepavali. meriahnya sambutan hari deepvali saya hari ini. mana taknya kemain ramai lagi jiran2 orang India. semua sambut bagai nak rak. dengan mercum sekuat2 alam macam nak perang. makan malam tadi pun takut sebab orang main mercun sampai tepi kedai. asap dah kena aku dah sebab dekat sangat. takut woooo...



dah la semalam excited sebab ada orang sudi ajar macam mana nak setting hp untuk masukkan sim kad broadband. weeeeee... tapi sebenarnya dia tak nampak pun dia setting. dia je yang buat pas tu dah siap bagi kat aku. aku dok senyum2 je la sebab dah boleh tukar. suka sebab boleh main pesbuk dimana sahaja kan. heeeeee..


dulu aku tak pernah terfikir nak keep in touch dengan orang2 dalam blog ni. pada aku semua limited dalam blog je. tak terfikir pun nak jumpa blogger then sembang2 dan kenal2. tapi sekarang dah berubah. aku sekarang memang suka kenal dengan orang2 dekat blog. selain dari tambah kawan boleh jugak share2 pengetahuan, share minat, dan macam2 lagi. heeehehehe



kawan sekelas aku pun blogger terkenal jugak. Adam Haiqal. pergi la tengok blog beliau. best je ok. aku selalu juga kesana. ada juga blog lain macam Bingkisan Hati dan ada lagi beberapa blog lain. heeeee.. mereka kawan kelas tak apalah memang aku jumpa. tapi sejak terpisah kelas ni dan jumpa time BEL je rasa macam dah tak best la. huuuu..



selain tu orang yang tolong setting hp saya tu la. heeee.. tq awak! nasib baik awk tahu. kalau tak saya memang tak reti la. hukhuk.. borak2 sampai tak tahan dengar orang main mercun kuat sangat. masing2 pulang je... ceh, tensen mak nok dengar mercun sana sini. huuuuu. nak kenal dia? pi SINI.



dah la minum air tembikai semalam. lepas balik rumah tu sik pergi toilet patbelas kali sebab air tembikai memang suka buat kita buang air kecil selalu. heeeeee. makan nasi goreng seafood tapi ada sotong je. udang tak de. ok, seafood kedai ni tak ada udang. heheheh. dia makan nasi goreng cendawan tapi dia kata tak sedap. hikhik. nasib la awak. kadang2 memang tak berape sedap. heeeeee



hari ni tak ada perancangan langsung. memang rasa duduk rumah sampai lebam la. tapi bukan lama pun. satu hari je. esok dah ada kelas semua. bukan nak cuti lama sangat kan. huuu..



perancangan biasa di rumah adalah, basuh baju. kemas word rob. lipat baju. buat kerja sekolah. kemas buku. kemas beg dan sebagainya. hehehe. tu je la benda kalau nak buat kat rumah. apa lagi kan nak dibuat selain benda tu. heeeeeee



ok la. kalau macam ni gayanya bila aku nak berkemas semua kan? memang harapan la nak siap awal. hehehe..









nah seketoi gambar aku merah2. hehehee. ok bye!!














No comments: