Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 19, 2011

Bangunlah..





Aku sukakan tourism.
aku suka sebab aku suka melancong.
even banyak duit melayang, aku tak kesah.
sebab dari aku melancong tu aku beljar macam2.
aku belajar matang, membesar dan berdikari.



aku suka kesana kemari
mencuba benda baru
berjalan ke tempat orang 
aku suka



kerana belajar aku dapat berjalan
aku dapat merasai kehidupan di luar sana
kira aku tak adalah ketinggalan zaman sangat kalau orang cerita pasal tempat menarik di Malaysia ni
at least aku pernah jejak dan tahu apa dalamnya
kalaupun aku belum jejak sebalikya aku tahu ada yang ada
aku tahu keadaanya...



tapi keadaannya sudah lain
aku sudah menjejaki bidang lain
bidang yang aku sendiri tak pernah terfikir untuk masuk
aku langsung tak nak dahulu
aku tak suka dulu



aku dalam bidang perhotelan sekarang
yes! dis is my world now
the plastik world



aku kena bijak bersama dengan orang2 yang di bidang ni
berada di dalamnya adalah mengikut rentaknya
bukan caranya
aku kena tabah
aku kena sabar
walaupun sesekali aku tak pernah suka


mungkin semua ni ada hikmah 
mungkin bukan sekarang
tapi akan datang
mungkin aku akan sedar semua ni  nanti


welcome to other world!







am i okay in green color??





No comments: