Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 21, 2011

Pentas Lakonan!





ya Allah, minggu lepas aku mendapat berita gembira. yang buat aku sangat terharu. sangat! rasa macam terlalu dihargai. aku rasa diri ini sangat disanjung daripada insan yang menyayangi aku. kerana aku dia sanggup berkorban juga kerana aku terbuka hatinya untuk bersama wanita.


tetapi hari ini aku baru dapat tahu itu cumalah pembohongan yang nyata. kau telah menjalinkan hubungan dengan orang lain dengan sekelip mata. aku yang terlalu bodoh atau kau yang terlalu bijak memanipulasi hidupku?


kau buat aku rasa sangat terharu dengan ucapanmu. aku pikirkan kau benar2 menyatakan hasrat hatimu. tapi aku telah dipermainkan di dalam sedar.


sedikit sebanyak rasa marah dan benci itu menular dalam diri aku bila melihat hubungan barumu...

No comments: