Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 10, 2011

Balik Kampung dengan bas pulak..malasnya!





hari ni aku kena balik naik bas sendiri. malasnya buka kepalang. sangat2 malas ok. rasa macam owhhh panas2 macam ni aku kena menapak lambai2 tangan tahan bas. malasnya plus penat. niat hati nak naik teksi je sampai Larkin. 


rasa hati macam nak balik dengan kakak je hari jumaat sebab malas nak baik2 bas ni. huuu. tapi tak boleh, mak macam nak cakap " eleh, mak pun boleh naik bas sendiri " macam ni je yang dah malas naik bas sendiri. aku pun malas nak ulang alik pergi Kota sebab malas. okeh. malas gila nak bergerak sekarang ni.huuuuuuu~


ok. nak mandi.




2 comments:

Green Apple said...

semuanya dah malas... tido lagi baik... hehe

Ezy Chiaki said...

mmg xde ubat utk penyakit malas..
hehekkk