Happy Cat Kaoani -->

Friday, June 10, 2011

Pirates of the Caribbean on Stranger Tides!








semalam ke Giant, tengok Pirates of the Caribbean. mula2 nak tengok Kung Fu Panda 2 dengan akak aku sekali tak jadi pulak. aku dengan akak pilih Pirates. sebab tahu dah Johnny Depp punya lakonan superb punya.. hahahha..


memang best dan tak rugi tengok. menrik kali ni sebab ada mermaid yang bunyi macam kucing tuh. hahahhaha.. tapi best dan best... 


sebelum tu seludup air Cool Blog dulu dalam handbeg akak aku. beli popcorn dan masuk makan. ok, popcorn GSC tak sesedap TGV rupanya.. selama ni aku dok makan TGV punya, jadi aku admire macam TGV punya la sedapnya.. sekali hampeh pulak.. pahit2 sikit, mungkin sebab karemel dia yang terhangus kot... tak  sedappppp....


tapi nasib baik Cool Blog sedaaaapppppppppppp..... dan sejukkkkk... aku beli perasa Honeydew pulak.. dulu pernah beli Kiwi.. ni nak rasa honeydew pulak.. sedap la.. aku beli mesti yang ada unsur2 warna hijau, sebab aku kan suka warna hijau...hehehehehe...


lain kali nak cuba perasa lain pulak la.. akak aku beli perasa Coklat.. tak tak rasa pun dia punya sebab dia saket tekak.. boleh pulak kan saket tekak minum cool blog siap.. hai..


bermulanya aku tengok wayang ni sebab hari tu mak abah aku tengok wayang dekat sini. tengok Nur Kasih The Movie gamaknya.. masa aku kerja.. jadi aku kata "mana aci tengok wayang tak ajak ija!!" ok. lepas tu akak aku janji nak tengok wayang dengan aku pulak cerita lain...


dan ni dia menunaikan janjinya... hehehhe..



apa pun rating Pirates ni 4.78.. hahaha.. boleh pulak 0.78 tu ada kan? tak pe la layannnnnnnn je... hehehehe...



ok.. bye semua!!




No comments: