Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, April 19, 2011

Hati Mesti Merelakan! oh!




nak nangis sebab dapat berita Ashraff Muslim akan bertunang dan akan segera bernikah pula.
ok. ini sangat drastik dan menyedihkan anak2 dara yang gilakan beliau.
tak kan la bro2 pun nak nangis jugak kan sebab Ashraff tunang kan?
itu sudah pelikkk..


ahh.. korang tahu tak abah aku pun siap puji berkali2 Ashraff Muslim ni bila tengok Ustaz Amirul..
asik memuji memanjang..
baik la, bagus la, hensem la, pandai la..
hadoi abah,, tengok tv diam2 je la..
biar TV je bersuara..hehehehe


ok. memang la idaman muka dia ni.
kalau aku adik dia kan best
ok tak best.
kalau aku la bakal tunang dia kan BESTTT!! hahahaha~




dah la putih
pakai pulak baju putih2 lagi la putih melepak ekau ni
hadoiii..




menyampah la tengok dia ni lelama. huh!
padahal sukaaaaa   >.<


ok dah la meraung pn tak guna
sila merelakannya!!


bye!


3 comments:

Arusbeta said...

hadoi... fail. ada ke patut. hehe. eh u ok tak ni? knapa jadi macam ni? hehe, klakar, u ni klakar, beruntung siapa yang dapat tawan hati u, nor izah.

Arusbeta said...

heh. kirim salam pada ayah, umi sekali.

Nour Eyza said...

nor izah?? ala, name ai nour eyza tau! hahahaha..

kelakar ke ai ni?? hahaha..

insyaAllah i kim slm kat parents ai..hahaha