Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 16, 2011

Tidak Tidur Lagi



hari ini malam ini aku dan kawan2 tak tidur lagi kerana menyiapkan esemen nak dihantar esok. aku tahu bukan group aku je yang tak tidur ni. mesti group orang lain pun tak tidur sama macam aku. aku dah tau style diorang macam mana. sama je stail macam aku. hikhik


GAMBATTE kawan2! walaupun aku tahu semua mata dah layu. tenaga memang sedia kurang sebab kelas kitchen dan serving siang tadi tapi kena jugak buat sebab esok dah kena hantar.  sila TABAH ye semua kawan2 sekalian. nasib kita sama sahaja. 


ermmm... esok mesti semua pergi kelas dengan mata layu dan kelat. tak pun dengan emosi yang tak stabil. sebab ketidaktiduran akan membuatkan hormon tak stabil. hikhik. esok tengok la memasing muka ketat bagai dan bengkak merah. hehehehe


sekarang ni masih bertahan kat kedai mamak 24hours sambil surf internet dan buat kerja bersama member2 sekumpulan. belum compile kan lagi eseen ni nak menjadikan ia satu booklet. rasanya memang tak berkejar la nk print bagai esok ni. hukhuk. 


sila jangan tensen. sebab kalau tensen akan memudaratkan kesihatan mental dan fizikal. mari senyum sokmo!







No comments: