Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 16, 2011

Berebut-rebut



semalam berebut rebut buat esemen untuk hantar hari ni. tak tidur semua. tidur pukul 5 lebih bangun pukul 9 setengah. kemudian buat CV. curriculum vitae. sampai terlajar nak ke kelas. dan akhirnya tak pergi sebab dah lambat sangat. sigh. 

kalau aku tahu la malas aku buat CV tu. membazir je tuang kelas sebab benda tuh, cisssss.. sedih wooo bila tak pergi kelas ni. tensi ak uolsssss!


petang ni kena la pergi. sebab petang ni kelas masak. kalau kurang staff memang jadi kacau bila la. lagi pun aku harap dapat la jumpa orang-orang yang aku nak jumpa nanti.


harap2 juga kelas petang ni akan best. best erti kata lain biarlah aku tak bosan.sebenarnya aku dah bosan dengan kelas2 sebegitu. tak sabar rasa nak balikrumah je kalau datang kelas. entahlah, kenapa ntah bosan jadiknya. huuuuuuuuuuuuuuu


malam ni pun belum tentu dapat tidur yang cukup sebeb esok ada presentation untuk subjek lain pulak. balik kelas je pukul 11. lepas tu baru nak buat. memang tersengguk-sengguk la semua present esoknya kan? heeeeee


No comments: