Happy Cat Kaoani -->

Thursday, March 17, 2011

Terbatal Perancangan!



akhirnya! finally! dah tak ada esemen dan presentation buat esok lusa nih! waduhhhhh.. seronoknya! bolehlah berfesbukan dan tidur dengan lama dan senang hatinya kan??


buat sehari dua ni dengan nak hantar esemen la. lepas tu esoknya kelas  sampai malam. lepas tu prepare untuk presentation pagi ini dan kelas sampai petang hari ni sebab ada kelas ganti. sangat la menahan diri dari fesbukan dan update blog. limited time. padahal semua manusia diberikan 24 jam sehari. bukan ada siapa pun yang lebih.. haishhhhhh!


maka dengan ini aku merancang untuk pulang kerumah minggu ini disebabkan aku rasa minggu2 akan datang aku tak akan dapat balik dengan tenang sebab ada je benda yang akan dibuat hujung minggu tu. sekaliiiii... ada ceramah pulak. wajib hadir. damn!


bengang je aku. -_-"


terus mesej mak aku tak jadik. huhaaaaaaa... jadi hanya duit je la yang akan sampai pada aku. bukan aku yang akan sampai rumah aku sendiri. sooooo sad! cis!



No comments: