Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 19, 2011

Wap Megi Mampu Memutuskan Line Broadband???




tahukah anda, wap megi yang enak harum tu mampu memutuskan line broadband anda? tak percaya? sila la uji sendiri..

saya baru buat tadi. mungkin ia tidak disengajakan tapi dia memang benar!! begitu hebatkan wap megi ni? megi bukan hanya mampu memutuskan ingatan kita malam memutuskan line bb juga!!!


cuba la sendiri. anda akan terkejut dengan hasilnya!!




ini bukan megi aku masak tadi. ni aku ambik dari google. tapi kalau kat hostel gini la gayanya aku rendam. dalam bekas yang sama lak tuh. haish. sama je. cuma aku tadi tambah telur seketui. hehehehe



line akan terputus sebab apa korang tau?




sebab korang tengah beria2 meniup asap megi yang enak sebab perut dah melalak mintak diisi dan hanya megi je makanan tersedap time tuh! yeahhhH!!!!



marah ke?



fine.
jangan la marah.



hehehe.
ok
bai











No comments: