Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 19, 2011

Dalam Ketakutan



sekarang aku kat rumah sensorang. niat dalam hati nak baa notes untuk test online yang nak dibuat kejap lagi bersama kawan2. tapi memandangkan saya seorang di dalam rumah tiba2 ketakutan itu melanda. saya amat takut sekarang. kalau ikut perkiraan akulah paling tak takut sekali. means bukan jenis penakut jerit2 macam tu. selalu macam ok jek. tapi ni tetiba rasa lain. rasa taku sangat. cam ne nih??


sampaikan aku tak boleh duduk dalam keadaan senyap sunyi. sekarang ni aku bukak lagu kuat dalam bilik. sebab kalu senyap2 lagi la aku takut... ntah kenapa datang aura takut bebenor tuh. hukhuk. aku tatau nak kol sape. aku kol kawan aku dia nga nak balik rumah. nak kol orang lain keje. nak kol supaya aku tak takut. ni sorang2 jadik takut pulak. pantang ada bunyi2 pelik sikit dan mengelabah tengok kanan kiri.


huahuahuahuahua.. sape2 tolong temankan saya!!



isk3. nak nangis la kalau macam nih.hukhuk.

No comments: