Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 12, 2011

No Love in my Heart. No Heartbeat!

aku tak tahu apa nak tulis tapi rasa nak menaip je. jadi aku simpulkan yang aku menulis tanpa tujuan. aku melayan perasaan aku sendiri. kalau korang tak suka sila jangan baca. sebab aku akan membebel dan mengarut je. tapi pedulik hapa sebab ni blog aku. kalau tak suka sila angkat kaki. kalau kurang follower pun tak pe dari ada follower yang riak dan tak boleh ditegur. sekali lagi. terima kasih sebab blah dari blog aku. aku sukaaa sangat kau mem'blah'kan diri. k thanks bai. hahahhaa




ada nada2 riak tak kat situ? ada kan? mesti orang kata aku pun riak. maaflah, kalau ada yang buat taik takkan nak tadah je kan. kalau nak kata maafkan dah lama maafkan. bila dia blah aku sangat la suka.



dah2 tanak citer pasal dia yang tak berfaedah tuh. lets move on. mengkin dulu aku berhati lembut. takut nak sound balik. sekarang aku cuba self defends. tanak kena tindas. tak nak terlalu lemah dan tak nak terlalu belas kasihan. aku adalah tanggungjawab diri aku sendiri. aku bukan milik sesiapa kecuali milik mak ayah aku. hanya mereka yang layak untuk aku mintak restu dalam kehidupan aku. keluarga adalah segalanya dan harta yang paling berharga yang pernah aku aku. harta tu tak mungkan akan dapat ditukar ganti. ecececeh..



lately aku tengok ramai yang sedang fall in love.. tak kurang juga yang menemui kegagalan dalam perhubungan mereka. aku hanya mampu melihat dan bercakap sedangkan mereka yang merasa. aku harap mereka dapat menyelesaikannya walau dengan apa cara sekalipun. pada pandangan aku mereka nampak bahagia, namum mana aku tahu apa yang berada di dalam hati mereka bukan? aku doakan yang baik2 sahaja untuk kalian, sahabat2 ku.




tapi aku naik muak baca cerita tentang cinta. tentang sajak cinta. tentang hati yang dipenuhi cinta. tentang kehidupan bersama yang tercinta. aku bosan dengan cinta sesama manusia yang berlainan jantina yang boleh menjuruskan ke arah perkahwinan. maksud aku cinta pada Allah, agama, rasul, dan keluarga itu adalah yang utama. dulu memang aku suka buat sajak tentang cinta. cerpen tentang cinta. buat kata2 tentang cinta. zaman2 aku sekolah la aku suka buat macam2. sampaikan orang gelar aku minah sastera sebab aku suka buat ayat cinta tuh. padahal masa tuh aku tak bercinta pun. aku suka berangan dan buat ayat2 indah untuk menggambarkan hati aku.even dalam ujian formal pun aku boleh karang sajak cinta lagi. apekah aku ni kan? hahahahaha



bunyi maca aku patah hati kan? ntah la patah ke hape. aku pun tatau nak describe. aku just rasa TAWAR je.




no more bahasa sastera yang indah2 dan membuai perasaan. aku lebih suka baca novel. yang tak berunsur cinta sangat. sikit2 tu ada kira ok macam spice dalam kehidupan. tapi kalau mendambakan cinta sangat memang tak suka. its totally not me. aku lebih gembira bersama kawan2 yang sentiasa membuatkan aku gelak tak kering gusi. tak kering idea aku buat lawak. thanks kawan2 yang sentiasa menceriakan kehidupan aku sekarang. kat rumah pun aku happy je sebab ada kawan2 yang suka buat lawak...




friends is everything. 




i release that. thanks for being my friends. love u all. muah!








No comments: