Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, January 4, 2011

Permulaan Ini

Hari Kedua kelas bermula. Semalam pagi dah ada kelas dan dah belajar pun. tersengguk-sengguk dengar lect cakap selama 3 jam tu.. berapa ratus kali aku menguap pun tak tahu. tapi duduk depan lecturer je.. 


sem ni aku duduk rumah sewa bersama kawan2 sekalian. maka, ia agak senang dan tidak terikat dengan rules hostel. tapi sebenarnya duduk hostel lagi mudah dan terjamin. tempat makan dekat, ada jualan2, bilik ok..tapi yang aku suka dekat hostel non limited bila guna api dan air.. yeahhh.. gunalah sampai lebam pun kau bayar sama je..tu yang aku suka.. kalau duduk rumah sendiri kena la jimat2 sikit.. tak boleh membazir sangat. bil tanggung bersama woh..sebab kalau dekat rumah pun kena la jimat kan...


kelas hari ni hanya serving. ye, serving.. aku sem ni ada kos masak2 dan serving. kelas yang seronok tapi memenatkan. serving secara berdiri. lenguh sampai malam ni terasa.. owhhh... kalau pakai high heels matik la penat. aku paham semua ni perlu kecekalan sebab dulu husna pun begitu.



kawan2 rumah semua aku dah kenal. kawan2 gojes yang memang sekelas. dayah pulak aku memang dah kenal sejak diploma. semua setakat ni tiada masalah dan harapnya takkan ada masalah till the end nanti... semoga kita hidup aman damai rukun je dalam rumah ni...hehehehehe



untuk sem ini sama je macam sem lepas cuma husna, jong dan ecah yang selalu melepas bilik aku dah tak ada. mereka dah ke puncak alam.. iskkk iskkkk...i will miss u guys.. mana tak nya.. makan sama2.. tidur sama2.. harap korang jangan la lupakan aku dan jemput2 la datang rumah aku yup.. aku sentiasa mengalu-alukann.!


rumah aku rasa everything ok! selesa dan seronok. cuma enviroment je agak bising.. rasa macam motor lalu bawah blok macam motor tu lalu tepi bilik je kuatnya! hukhuk..tapi dalam rumah ok je. dan rumah agak luas untuk ruang tamu. bilik2 small2 sikit tapi ok lagi..muat je untuk tidur.. maybe barang ada yang tak muat la semua nak sumbat dalam bilik..overrall semua ok..heeee



terima kasih kepada faz gojes dan fara gojes kerana telah mencari rumah. dan terima kasih untuk barang2 yang telah korang beli dan bawak dari ruma masing2.. maaflah, aku tak berkemampuan nak bawa barang aku dari rumah...





No comments: