Happy Cat Kaoani -->

Friday, January 7, 2011

Hutang Keliling Pinggang






CAK!!


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



buat masa sekarang ni hutang aku keliling pinggang. semua benda aku belum beli dan belum bayar.. sungguh sigh. banyak sungguh perkara yang mahu dibeli dan dibuat. perkara rumah lagi.. rumah ni ok tapi belum betul2 sempurna  lagi. ada je yang  nak kena ubah suai ke hape.. wawawa.. tensi makkk..


hutang dengan kawan2 lagi tak terkira banyaknya. sori ye dayah, lambat bayar kat kau. nanti aku ambik duit aku bayar yep! JANJI! hahahaha...


aku rasa jugak barang aku kat rumah ni tak cukup.. yolah, barang letak2 dalam beg je. nampak berserak. kalau letak dalamm drawer atau tong ke nampak kemas sikit.. nampakknya aku kena la beli tong ke drawer pulak nak kemaskan rumah ni... isk isk..


make sure minggu depan harus complite tak perlu nak pikir lagi pasal ape benda barang rumah tak ok la, tak cukup la... buat semak kepala pikir.. kalau dah siap semua baru senang hati..



ni lagi satu pasal PTPTN ni.. ade ke suruh aku bayar pinjaman masa aku diploma tu.. cis bedebah! aku belum kerja.. ni pun banyak lagi nak guna PTPTN boley lagik mintak macam2 dengan aku ni pun.. marah pun! padahal amsa sebelum masuk u aku dah hantar borang untuk tangguhkan bayaran sebab aku ni sambung belajar lagi.. sekali macam tak complite je apa yang dia nak then dia mintak lagi pengesahan dari pihak u yang aku ni memang pelajar lagi sebab tu tak boleh bayar.. aku dah hantar tapi dia datang pulak surat suruh aku bayar start bulan 12 ni..choyyyyyy!! surat penangguhan hari tu aku hantar tak dapat ke??  ini boleh mendatangkan marah! susah payah aku nak hantar surat tu sekali dia mintak lagi... kemana surat aku tu?? PTPTN tak terima ke??? cisssss!!! 



ni aku nak kena telefon dan bagi tau yang aku ni masih belajar jadi tak dapat bayar.. cissss.. cisss.. banyak pulak masalah timbul kan.. waktu2 cam ni la nak meragam itu ini...bagi la aku ni jalan yang senang2 sikit..



dah2.. malas nak membebel lagi.. hemmm... apa plan korang weekend ni??? pergi jalan? melepak?? shopping?? owhhh.. aku tak boleh shooping... tak cukup guna kemudian hari nanti..huahahahaha...




aku?? aku tak tahu lagi pergi mana. kalau ada orang ajak ke hape ke baru la  aku terkedek2 pergi ikut orang.. nak pergi sorang tak best plus tak ada kawan. kalau ada kawan baru best sikit..huhuhu.. jadi sesiapa ingin berkawan dengan saya??? isk isk..




okey lah sayang2 sekalian. saya akan keluar untuk menguruskan diri yang sememangnya tak terurus ni. supaya reda sikit kepala otak aku nak fikir macam2 benda.. huuuu



tata!




2 comments:

HERNEY AQILAH said...

sabar-sabar....
jangan tension2...
setiap dugaan pasti ada penyelesaian..
just lambat and cepat je

My MiRa said...

sabar ye....ujian je semua ni.....percayalah...:) senyum2 selalu and hadapi ujian dengan tabah okay....salam kenal dari mira