Happy Cat Kaoani -->

Monday, January 31, 2011

Hujan Hujan dan Hujan

sudah empat hari asyik hujan je..hujan yang maha lebat pulak tu. siap ber guruh kilat semua.

habis kain baju semua tak kering. dok bersidai je dah berhari2. nak buat macam mana kan?
sekarang ni aku cuti mid term.. 




jadi sekarang aku dekat rumah terchenta la.mana lagi kan kalau cuti2 ni.
tempat yang paling best adalah rumah dan katil sendiri.
betul tak??
siapa yang tak mengiakan aku cakap ni sila duduk luar atas kerusi! cepat!




aku ada plan untuk cuti ini keluar ke kota tinggi mengepaw kakak aku sendiri
tapi memandangkan hujan turun mencurah2 selama beberapa hari ini jadi macam plan aku dah tak menjadi je
tak dapat la aku nak mengepaw kakak aku nih kan?
haiyak..
kalau dak dapat la sikit barang yang boleh dimelaramkan dimasa akan datang..
hahahhahaa...





kat uma aku ni bahan mainan hanyalah si kucing-comel-busuk aku tu aje.
aku agah dia..
aku sakat dia..
aku kenakan dia..
aku terperanjatkan dia..
sian dia..
comel je..





tu la sape suh dia comel sangat kan.. haha
kan dah kena buli dengan aku yang memang kaki buli nih
menjerit2 budak tu marah aku balik
tapi aku tak takut pun..
hahahhaha




aku dengar Kota Tinggi dah banjir..
hadoiyai!
kota rendah nih!



nanti kalau ada apa2 update aku bagi tahu k!




tata!
 

No comments: