Happy Cat Kaoani -->

Sunday, November 14, 2010

Uselesss!!!

tak apa yang menarik di rumah cuti2 macam ni. yang best hanya makan2 dan lepak2 sehaja. cuaca pula hujan memanjang. sangat tak best dan sejuk.


cuaca memang sangat tak best ditanbah pula dengan keadaan internet yang tak best ni semakin menjadikan kehidupan tak best. aku rasa aku harus mulakan sesuatu untuk hidup yang lebih baik..


perghhhh, ayat.. musim cuti ni aku tak blogwalking. aku tak taip entry aku tak buat macam2 mesti traffic aku menurun dengan banyaknya. huh, tak sukanya. penyesalannya bermula saat aku berkata, kenapalah aku beli laptop yang sangat slow internetnya ini? sangat tak bagus laptop ini. sila buang ke sungai.. 


maaf reader sekalian kalian sedang membaca entry merepek dari aku yang sentiasa kekenyangan ini. haha.. ini memang mengarut dan tak masuk akal. internet taraf hijung hidung sahaja. aku benci keadaan ini. benci..



ok. bai! 

No comments: