Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 2, 2010

Serabutnya Rasa!

Ya Allah,.. serabutnya rasa kepala aku ni. dengan masalah2 yang timbul.. pening.. tensen aku pikir.. 
saket kepala.. penat pikir aku hambur je semua.. pening sangat..
semua tak membantu..
semua jual ikan..
penat..
aku penat..


gap 15 hari.. ada 9 hari lagi..
ikut hati malas balik sebab tak baca buku lagi plus tak cari rumah sewa lagi
rumah sewa..
ya, rumah sewa sangat penting untuk sem depan..
susah sangat nak carik..
semua dah berebut2 cari rumah..
asal nampak iklan je call sume dah penuh la separa penuh la..


tak ada ke rumah yang ditakdirkan untuk mempermudahkan aku..
rumah untuk aku? 
penatnya nak fikir semua benda serentak..
rumah.. barang2 aku nak letak mana sem ni?
choyyyyy...


muntah tau tak..
nak muntah darah..
satau2 settle tapi satu ni tak settle2 lagi..
esok aku nak balik
mak aku suruh balik..
aku cuba jadi anak yang baik walau hakikatnya aku bukanlah baik sangat..
mak kata balik, aku balik...
mak kata jangan pergi aku tak pergi..



mak.. nak restu mak buat semua benda..
baru Allah permudahkan urusan
urusan dunia dan tak lupa akhirat..



sem depan lagilah 
cuma aku dan aku tiada lagi cik husna
mereka ke puncak alam
maka aku bersama yang lain
terima kasih sebab terima aku
aku ni tatau bende
ajar aku ye..
ajak aku study..
ajak aku makan..
ajak aku reg kos..
ajak aku pi library
ajak aku buat esemen..
ajak aku pi kelas..
ajak aku ok..



tapi kalau ajak aku overnight, ajak aku karok, bowling, wayang, lepak sume tengok keadaan ok
kalau ada kesempatan dan ada fulus aku join..
kalau restu tu ada, adalah aku..



esok aku nak balik tapi aku tak kemas beg lagi
campak2 apa yang patut 
buku penting, tapi dekat rumah baca buku ke?
fineeee.. 


tak effort aku bawak tu ada jugak..
aku baca sambil tengok tv..
hiksss..


ok2 nak kemas baju dan barang2
besok mau chowwww balik rumah..
t nak exam aku balik sini semua.. 



doakan aku dapat rumah sewa ye..
risau sangat..sangat ye..
ke sape ada tau rumah sewa kosong area sek 2 dan sek 7 UiTM?
boley calling2 saya..
teeheee..






2 comments:

Unknown said...

mmg susah cri rumah sewa..

yong pnh rasa mcm tu.susah hti sgt2 T__T

Nour Eyza said...

susah ati kn yong..
sobs!
huuuuuu...