Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, November 10, 2010

Morning Peeps!

segar2 pagi2 ni kan?
ermmm.. mengantoknya..
semalam tak tidur..
ehhhh..
tidur..



konon2 study la kan..
haiiii..
penatnya study..
bila kerja amat senang hati sebab tak perlu bebankan otak untuk fikir dan hafal semua benda
asyik2 pergi kerja kena buat benda yang saya hari2
tapi ada juga kerja yang perlu berfikir banyak..
errmmm...
kerja apa ye??



dulu praktikal amat mudah
datang on pc then fb dan blog...
segala haiwan dan ladang kena jaga hari2..
bila buhsan on youtube tengok video..
ermmm..
lapar turun bawah
haus turun bawah beli ABC..
petang ada kudapan..
senang kan??




isk..isk..
tu yang buat aku gemuk...



petang ni exam.. tapi kul 10 dah pergi fakulti siap2
sebab kena la awal
study sama2 kan..
bagus juga..
masuk la..
dari duduk diam2 dekat bilik..hikssss..




doakan saya boleh jawap paper petang ni ye!
thanks korang..
sayang ketat-ketat!



bai!


3 comments:

ardinihumaira said...

Goodluck dear!

Mata Hati said...

good luck yer... ;)

Nour Eyza said...

dni :: time kasih dni..
mata hati :: terima kasih!