Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 9, 2010

Last Paper!

esok adalah last paper untuk sem ni..
sem 2 tapi subjek sem 1..
jadi?
jadi macam kanak2 sem satu jugak la cuma banyak drop jadi ada 4 subjek je
2 masuk final
2 lagik tak masuk..




exam esok tapi aku tak baca buku hape pun
bagus kan..
baca sikit2 je..
means baca tapi tak hafal pun
mane boleh kan cam tu..




susah hati..
moga2 dapat rumah yang kami idamkan..
dengan adanya kawan2 yang sedia bersama-sama
moga semuanya dipermudahkan urusan




cepatlah habis sem ni
rasa nak cepat2 balik
nak gemukkan badan yang sedia gemuk ni
sigh..




malam ni kena study betul2
jangan main2..
kalau tak esok menangis la..





11hb akan balik semula
balik untuk cuti sem
aku suka
sila suka juga untuk aku..
hahahhaha..





okeh, tak lawak..
sebab aku nak lawak..
jadi aku buat lawak sendiri..
kui3..




otak dah separuh mereng..





help me!!!!!!


1 comment:

ardinihumaira said...

chaiyooook! satu je lagi :D