Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 3, 2010

Semangat Owh Semangat!

mana semangat aku ni pergi? aku tak bersemangat untuk study untuk test aku esok. sangat2 malas plus dalam kepala otak aku ni tak ingat satu benda pun. memanglah tak banyak sangat chapter dalam 4 cahapter je tapi aku memerlukan kekuatan dalam membaca buku.

aku baca tapi satu benda pun tak masuk otak. sekali lalu je semuanya. ape ni? arghhhhhh.. tension okeh. bila nak ada mood study ni. takkan pukul 1 malam baru ada mood kot? haishhh..



dagu besar itu adalah saya. dekat kedai ni jumpa beg yang sangat cantik tapi tak mahal sangat. teringin nak beli. tapi tengok la dulu macam mana. ehhh! apa lari tajuk ni?

ini cerita pasal aku tak ada mood study lah! nak kena penampar ni..huahahahaha..




psstttt :: bagi la ayat penerang hati ke ape der.. gua ati kering ni..huuuu

2 comments:

Unknown said...

haish..p solat sunat ke apa ke..
blaja yer darling..kang dpt result hampeh jgn nak nangis2
da ada sms free tu nnti msg yong yer..hahhaa

no mane2 je bole..

yong da ada 2 akaun da..mxis ngn celcom..digi je xde lg..hahha

Nour Eyza said...

heheheh.. saje je yong..

btol ke msj free 2? ish.. cam x caye je..huuu