Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 31, 2010

Wo ai nimen..

semalam semalam kan aku mimpi kawan aku. aku mimpi aku dengan dia dah kahwin. dan masa tu aku tengah beli KFC.. sungguh teruk addicted aku kepada fast food sampai masuk dalam mimpi kan? hahaha.. mungkin aku rindukan sangat kawan aku ni. kawan aku ni chinese.. ntah macam mana aku boleh mimpikan dia.. haiyak..! Tan Chi Weee!


tak apalah janji aku memang suka plus bahagia dalam mimpi tu.. sukaaaaa sangat! bukan sebab aku admire dia pun.. sebab aku rindu dia kot! dah lama aku tak jumpa dia.. sejak raya cina hari tu.. raya cina tahun ni aku ada jumpa dia ke?? owh..owhh.. lupaaa!


aku tak ada gambar dia sekarang sebab gambar lama semua dalam CD dekat rumah. dalam laptop ni cuma yang baru2 je.. isk..isk.. 


harap2 masa cuti sem ni bolehlah aku jumpa dia..dapatlah sembang2 sambil minum2 ke hape kan.. dan harap2 cuti sem ni ada reunion lagi dan dapat merasa naik Lancer Merah tuuuuu...oppsss! maaf.. kereta lain pun saya naik okeh..hehehhehe.. tapi nak jugak merasa keta tu.. boleh tak hafiq?? kantoi la hafiq pakai Lancer! hahahaa.. maaf!!


hahahaha.. aku rasa best dan bahagia sangat kalau jumpa kawan2 lama masa sekolah dulu.. happy je.. walaupun dah jarang jumpa sebab semua sibuk tapi ada juga effort nak jumpa time cuti sem kan.. sangat la sukeeeeeeeee.. bila nak barbeque lagi ni? aku nak melantak banyak2..hahahaha..








saat sekolah la paling best dan paling derita sebab belajar siang malam.. pergi tuisyen tak kira hari.. tak pernah miss tak pernah ponteng.. selain la cikgu ada hal..sabtu ahad pun ada je tuisyen tapiiiiiiiiiiiii tak pandai2 jugak.. hampeh bebenor rasa! awat la aku tak absorb sume benda dulu? hikhik


No comments: