Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, October 20, 2010

.Semakin Menurun.

aku tahu sejak aku pergi Tanjung Malin hari sabtu hari tu aku tak ada update ape2 pun. kalau update pun tulis2 je tak ada gambar2 yang menrik perhatian ke hape kan. sorila. aku ni bukan tak ada masa. masa banyak sangat sampai tak tahu nak buat ape last2 aku tido je kerjanya. 


ini masalahnya timbul sebab internet rumah aku ni slow sangat2 la. tak boleh nak laju. kalau malam2 after pukul 12 baru la lagi. tapi time tu mak aku dah bising2 suruh aku tidur. tapi time tu la syok nak update itu ini. dah la slow internet ni tapi aku rasa kan slow bukan sebab line sangat sebab line kakak aku punya laptop ok je cume laptop dia buruk jadi agak slow la nak bergerak tu kan. sebab akak aku punya laptop Centrino aku pulak intel pantium. intel pentium ni memang slow eh? aku tak tahu ape pun pasal intel2 ni tapi yang aku tahu intel Centrino, Core 2 Duo memang kuat.. laju. masa aku beli laptop ni aku tak terfikir pulak pasal intel hape dia guna. yang aku pikir aku nak ada laptop yang murah. heh, padahal taklah murah sangat.

laptop lama aku rosak. dulu pakai Acer sekarang tukar Compaq. erm.. korang tahu tak sape2 nak beli laptop terpaka? aku tak tahu nak jual kat sape. lagipun laptop tu rosak dah. kena baiki kalau nak guna, itu pun kalu boleh dibaiki lagi la. aku pun tak tahu boleh baiki ke tak. sebab dulu aku try baiki kena RM460. then, aku guna sebulan je rosak balik. aku try hantar balik tapi tak boleh baiki dia pulangkan duit RM 400 aku tu. sekarang laptop tu ade dekat rumah aku simpan dalam bilik. tak boleh on. ermm... disebabkan aku nak naik sem baru tapi tak ada laptop maka aku beli lain. 

tapi agak menyesal la sebab dulu tak tengok intel ape ade dlm benda ni. sekarang gila slow macam ni aku nak menyumpah2 jugak. kalau dekat u memang la agak lagi. sane line kuat. ni kampung sure slow. hukhuk

berkenaan tajuk entry. semakin menurun tu adalah orang yang view page aku. aku tengok nuffnang punya aku tahu semakin hari semakin slow aku punya viewer sebab aku jarang update. cis2.. tak boleh jadi. tak pe, nanti bila aku dapat USB, aku edit gambar aku update selalu bertambah balik la viewer aku kan?? heeee


4 comments:

ckynwan said...

hahahahahaha pendahuluan ngan penutup je yang ade semkain menurun. pastu tengah2 cerita mcm xde intro

so mcm lost jap

rupanya kat tengah2 tu sebab kenapa menurun hehehe

Nour Eyza said...

saya memang tak pandai mengarang..
maaflah..=(

ProfHariz said...

Biasalah tuh :) kita kadang2 naik kadang2 turun.. Cuma kena tahu cara nak maintainkan :P

New Entry ProfHariz
Jom Kongsikan Sejarah 20102010 Korang

ardinihumaira said...

laptop terpakai susah nak jual, kan. dni pun ada dua laptop. tersadai je satu tu hu