Happy Cat Kaoani -->

Friday, October 29, 2010

Pizza Extreme Cheesy 6!

tadi jengah2 blog kejap jumpa la iklan nuffnang tentang Pizza Hut! weeeeeeee... ada iklan baru dalam blog.. suka.. kalau ada iklan maknanya $_$.. ya! saya mata duitan! hehehhe



saya pun usha2 la tengok apa yang best kan.. dah tahu dah Pizza ada buat perisa baru iaitu Pizza Extreme Cheesy 6!  memang meletup la sebab ada 6 jenis cheese atas pizza tuh! ada cheddar, mozzarella, parmesen, povolone, monterey jack, dan romano.. berpeluh ni.. berpeluh eja perkataan cheese2 ni semua.. dah terbayang dah betapa enaknya kepingan pizza tu cair dalam mulut kita!


lalu aku bersama kesayangan.. menuju ke Pizza untuk santapan pertama kami setelah habis exam paper pertama.. hikhik.. lepas pertama paper terakhir pulaks...huhuhu.. marilah kita bermakan2 bersama kesayangan ye.. kesayangan saya ada 5 orang.. tapi sorang kade2 tamau ikut maka kami berlima sahaja!'


kerana cik Fazz terkena sawan depan ATM pagi sebelum study group sebelum exam maka tercetuslah idea makan2 ni. apa2 pun terima kasih cik Fazz atas Pizza sodap ini!




ni aku nak cerita. kepada pemilik2 outlet franchise Pizza Hut.. sila la gunakan sup cendawan Campbells.. sebab sup Campbells sedap.. ni guna cup cendawan Maggie.. cair mair je rasa.. tak pekat dan berkrim macam Campbells.. betul tau.. aku selalu rasa macam ni.. bila dia letak je sup aku tengok.. eh,, cair je la.. tak best! -_-"


tak best tak best pun mest habis sup cendawan ni. sebab aku suka. kalau Campbells punya lagiiiiiiiiii... suka..hehehhehehe.. lepas tu korang boleh tengok gambar ni pulak sambil telan air liur! cepattttttttttt!!!!




korang tengok banyaknya cheese dia! bestnya.. ini Hawaiian Pizza.. sodappppp...hehehehe.. korang boleh jugak join kontest dekat pizza hut website.. memang berbaloi setakat ambil gambar dan dapat jam Casio.. berbaloi-baloi..heeeeee! silalah berduyun-duyun menyertai kontest ini..


serius rasa nak makan lagi pizza ni.. nak boleh tak?


3 comments:

Nurul said...

wah sedap gilasss pizza

ardinihumaira said...

nyummm2! belanja dni plishh:D

Nour Eyza said...

idati :: sedap an.. cubalah yg baru ni...hehe

dni :: hahaha.. duit pt dah habis la dni..hehehehe