Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, October 26, 2010

Morning All!

selamat pagi semua.. tak adalah pagi sangat sebab dah pukul 10 suku. kannn.. hehehe.. hari ni hari selasa kan? maknanya esok hari rabu! rabu saya ada exam! owhhh.. semalam gila relax la main2 segala padahal tak study apa lagi. sekali bangun pagi hari ni..mula la risau.. risau nak exam.. huaaaa...



baru baca sikit je.. kena anjakan paradigma ni.. tak boleh ditakuk lama. kalau ada internet ni kerjanya nak menggodek internet je. nak update blog la, nak itu la ini la.. facebook dah kurang. sebab buhsan dengan facebook. ramai sangat invite group kan.. aplikasi baru ni senang tapi tak bagus jugak.. asal invite je automatik masuk..kalau kita tak mau masuk pun akan masuk.. eiiii... tak suka la you! hahahaha..


mak dah mesej pagi ni kata baca buku, solat 5 waktu dan buat solat hajat semua. huaaa... saya ni nakal tau.. selalu tak ikut cakap mak. sian mak saya. tapi saya sayang mak saya. saya tak suka cakap kalau saya marah. saya diam je. melawan tu adalah jugak. tapi kalau saya tak suka, kalau saya marah saya diam je. malas cakap. kalau saya cakap saya tak boleh kawal then saya akan memberontak dan memangis.. hahaha.. baik diam.. 


saya tahu tiap2 ari mak saya doakan saya, ingat akan anak dia yang degil ni. mak mana yang tak doakan anaknya? cakap? saya tahu tu.. terima kasih atas semua yang mak lakukan. saya mau study hari ni. study kuat2 sebab ada 11 chapter nak kena baca. nak buat pass year. tapi sempat ke? kalau saya cakap dengan mak saya mesti mak saya kata sempat je.. baca slow2..pahamkan.. mak kan, mesti cakap yang buat hati kita senang..heeeeeeee...


hohoho.. pas exam rabu ni tak tahula mahu balik ke tidak. banyak sangat benda nak buat. macam2 nak fikir. tak tahu macam mana. last saya exam 10/11 wawawa.. lamanya gap..  dah la lama gap tak ada peneman pulak tu.. please make me happy! saya mahu happy.. saya sayang semua orang yang sayang saya...


kalau ada tak tak puas hati tu tolak tepi. saya tahu bukan semua manusia suka dengan kita. segala kritikan saya amat hargai. saya nak dorongan, dorongan untuk belajar. untuk menjadi baik dan menjadi bijak.. weeeeee... semua tu ada dalam hati kan.. kita je tak reti nak cari..


please make my day happy.. saya sayang kalian kawan2 saya. saya sayang kamu semua yang menceriakan hidup saya. saya sayang anda semua yang tolong saya selama ni. harap kamu semua bahagia ya!


oh! sebelum terlupa! saya nak ucapkan semalat menempuhi peperiksaan yang bakal menjelang. kepada cik rumate dan kawan2 lain selamat menjawap ya hari ni. jawap betul2. saya tahu kamu semua pandai2 belaka! heeeeee...


salam sayang dari saya.


saya tak mahu main internet dan blog semua hari ni. tapi bolehkah? hukhuk? nanti saya jeling2 jugak..heeeee



3 comments:

ardinihumaira said...

dni exam ke tak tetap blogging hehe

Nour Eyza said...

heee...
kita x pndai la dni..kena study..heeee

Nour Eyza said...
This comment has been removed by the author.