Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 25, 2010

Jeles Tau!

rasa macam nak buat banner tapi masih tak reti plus ragu2.. siapa yang rajin nak tolong saya buatkan banner yang cantik dan juga header? jelessssss sangat tengok orang lain punya header yang cantik2.. saya bukan tak boleh buat tapiiiii.. agak malas disitu..

berkenaan banner.. tak suka betul kalau dah buat lepas tu kena letak kat photopages segala untuk dapatkan url.. hai2 URL, saya tak suka kamu.. kamu banyak sangat huruf dan nombor yang saya tak berapa paham..saya perlukan masa yang lama untuk memahami dan mendalami HTML dan URL segala macam..

silalah ajar saya.. kadang2 buat tutorial pun saya tersengguk2 sebab lambat dan tak paham.. sekali gus code yang saya nak cari dalam edit HTML tu tak ada.. huuu...

jelessss tengok orang lain punya blog cantik2 dan ciut miut.. nak juga macam tu.. tapi nakkan kelainan atau kematangan.. tak terlalu keanak-anakkan.. macam nana ye? saya nak sedang cari insan yang berkemahiran photoshop, dan edit segala menda dalam blog ini.. huuuu...

sungguh la tak malu saya ni siap buat pengumuman..kesian kan.. tapi jika ada insan berhati mulia nak tolong buat saya benarkan..weeeee!






7 comments:

Unknown said...

yong pon tempah je ngn org..rm10 utk header.hehe

ardinihumaira said...

dni pun tempah juga :D

Nour Eyza said...

yong :: hehehe.. sbnrnya ada org yg dekat sgt yg tau photoshop...tapi tu la beliau bz..hehehe. yong tempah dgn org yg yong ckp dlm entry ri tu ye?

dni :: tempah dengan siapa ye?

jayne said...

kalau nak jen boleh tlg buatkan. kasi free je sbb kamu follower ke 100 jen.nak? tp simple2 je. nak buat extravaganza tak pandai sgt. :D

Nour Eyza said...

wawaeeee.. ada org nk buatkan header..thanks jayne! syg kamu kuat2..heeee

nak2.. cm ne nk bg gmbr semua?

jayne said...

kalau nak emel kat jen.. jaynedean4ever@gmail.com

bg gambar2 n idea2 utk design header tu ye :)

Nour Eyza said...

insyaAllah sy akan hantar gmbr2 semua..nak konsep apa dan idea apa tu yg tak tahu..
masih mencari identiti..
huuu..
nnti sy emel ok! thanks jayne!