Happy Cat Kaoani -->

Friday, October 8, 2010

Kalaulah Aku Boleh Mengubah Dunia

kalaulah aku boleh mengubah dunia ini mengikut acuan aku, maka aku akan gembira sepanjang hayat.

kalaulah aku boleh menukar perlakuan seseorang itu alangkah senang kerja2 aku

kalaulah aku boleh membaca setiap kata hati manusia alangkah senang aku memuaskannya

kalaulah orang bisa membaca hatiku pula, aku akan beritahu apa yang aku suka dan tidak suka moga tidak pergaduhan dan pertengkaran berlaku dia alam ini

semua itu kalaulah!

benci dowh!



3 comments:

ardinihumaira said...

kalaulah..
huhu.. bestnya kan...
isk3... nak wat cmana... kita takkan dapat puaskan semua orang dan orang juga takkan dapat puas kan hati kita...


menerima seadanya:)

Nazz@Purple said...

setuju dgn dini..kita tak boleh puaskan semua org..

Nour Eyza said...

dni ::best sgt klu ada kuasa tu..huuuu

nazz :: tpi tu la masalahnya.. sedih kan..huuuu