Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 30, 2010

Cari Hotel? Buat apa??

entry rushing2.. sebab mau pergi mencari hotel.. awwww... ish2, bukan la. saya dan family nanti nak duduk.. saya tak tahu nak cari hotel mana. nak yang hotel budget2 je sebab dah tak ade duit ni.. tensi la kan..hehehe..  maka baru nak cari hari ni.. dan saya tak tahu mana letaknya hotel2 budget ni..


korang ada tau tak hotel budget sekitar UiTM? dekat seksyen 2 atau 7? please jangan suruh duduk dekat Concord ke, Bluewave ke.. tu saya dah tolak awal2 tau...mahal bebenor..tak mampu den.. lagi pun duduk satu mlam je..untuk konvo esoknya saya terus pulang ke rumah.. hehehehehhe


baju untuk konvo pun tak cari lagi..tema dah ada.. tak tahulah bila mahu cari.. kalau nanti sempat lagi kan.. uffffffffff.. tak mau membebel lagi.. mau chow!




macam masa akak saya konvo hari tu tema warna ungu.. tapi saya tak menepati warna ungu sangatlah kan..hahahaa.. kelantak la janji pakai baju.. tak kuar modal untuk beli baju jimat sikit..heheheheh..



2 comments:

Sara Mysara said...

nk konvo ker?
hehehe..
sowie tak dpt nk mmbntu,,
pape pon tahniah erk...

Nour Eyza said...

hahaha..
konvo diploma je sara..tu pn kita nk kecoh kan..tak malula kita ni..heheh
xpelah dh dpt hotel dh..heehehe