Happy Cat Kaoani -->

Thursday, October 14, 2010

Bila Rasa Free itu Disekat!

aku baru lepas test Bel tadi. ayat buku aku dah lupa jadi aku mengarut2 la.ikut ayat aku. salah grammar pun lantak la. haish.. sengal sangat. kenapalah kena belajar bahasa inggeris ni? malas tau dak? boleh tak nak mintak mak jawapkan test BEL? mak saya lagi terror BI dari saya. plz mak buatkan BEL ni? hihihi.. -_-"

baru nak menghappykan diri dengan merasa kelapangan yang jitu sekali kena tambah video mandarin lagi..hadoiiii.. malas sangat2 nak tambah tapi tak boleh dowh, kena buat jugak..sikit sangat video tu.. kang ade kena bambu dalam belas sebab video tak cukup 10 minit. haiyak.. laoshi.. wo hen landuo!!

weee.. tak tahu nak rasa apa, rasa macam lapar tapi kenyang, macam ngentuk tapi tak, macam nak nyanyi tapi nak senyap, macam nak marah orang tapi tak ada sebab.. ape ni?




pssstttt :: nak jadi gila kejap.boleh?



3 comments:

alinac lover said...

alamak.ayat tunggang langgang..heee

ardinihumaira said...

hehe... sian dia...
wat keje kasi siap ye..
test Bel memang sangat pening kalau bab grammar ;p

.s.o.f.i.a. said...

take a break sekali sekala.............. jangan dok buat ur routine tu...... body and mind sekali sekala nak gak rasa bebas sayang................ =)