Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, September 28, 2010

Nak Berniaga Ke Tak ni??

tadi aku balik kelas beli la mee hoon sup. ye, agak suka la. lama dah tak hirup2 kuah sup. balik bilik aku basuh baju dulu. baru nak makan. sekali bila aku nak makan aku bukak la dengan keadaan teruja. 

aku tuang je kuang aku nak makan.sekali makan ok je. tapi bila belek2 dalam tu patutnya ada ayam di siat2 kan.. tapi ni tak. bukan isi ayam tapi segala lemak dan kulit ayam aje. aku belek2 lagi rupanya langsung tak ada isi okeh!

heh, xpela mula2 makan mee dia aje. sekali makan mee dia denga kuah saje rupanya sangat tawar. macam kau bubuh mee hoon dalam air panas letak sambal kicap sikit dan letak la bawang tabur dan daun sup aje. tasteless sangat2. aku ni jarang memilih makanan. biasanya aku bantai je tapi ni memang tahap tak sedap sangat. lagi baik kau beli mee PAMA yang mee siam tu balik bilik masak air. bubuh air panas kau makan lagiiiiiii sedap ok!

tak baik tau berniaga macam ni. bukan letak isi ayam tapi letak kulit, urat dan lemak. dah la aku ni memang banyak lemak ni bagi aku makan lemak2 lagi. banyak cantik kau?

kesian dekat kau sebab kena sumpah dengan pembeli. patut la gerai kau tak ade orang beli ye? sebab tak sedap kan? ok. aku takkan beli dekat gerai kau lagi..




pssstttt :: tak de mood nak ambil gambar. terus tolak tepi.

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ila berniaga lagi cuma baiki servic nanti ramai org dtg makan...nice..

alinac lover said...

alahai sian kat awak..kes naya ni...

btol2..baik bli mee segera je..lg sdp n murah..tp xleh mkn slalu ya~

Nour Eyza said...

brutal solo :: kalau 1st impresssion dah macam tu memang tak dela org nk dtg lagi..

alinac lover ::tu la pasal, masalahnya makan mee segera lagi sedap dari makan mee sup tu..hahaha