Happy Cat Kaoani -->

Friday, September 24, 2010

Dinner at Hotel UiTM.. Again~

semalam (Rabu) aku di paksa jemput oleh cik rumate untuk menjadi guest beliau kerana minggu ni giliran beliau menjadi supervisor
adalah wajib bagi saya yang mempunyai wang dan kelapangan menolong sesama rakan
kerana beliau adalah rakan baik dan rumate saya..=)
sila senyum lebar husna kerana saya sedang memuji anda..haha

jadi saya pun mecari beberapa kawan lain dan makan bersama mereka
sangat best sebab tema raya..
ada lagu raya..
tapi aku tak pakai baju raya...
sebab aku tak sukaaaaa baju raya aku..
hahahhaa..

korang layan la gambar bawah ni ok..

:: cream of brocoli.. sedapppp woh! ::


:: chicken with spaghetti sedap dah spaghetti tu but chicken agak keras + kering.. korang goreng lama sangat ni.. letih aku makan sebab potong tak putus2.. kang aku kongkang je ayam tu korang kena beri air basuh tangan spesel tok aku..hahaha ::

:: sharmie, besah, jenab dan kak adda.. hambik korang aku bubuh nama kampung..haha ::


:: dah sampai dessert baru nak ambil gambar.. gila lupa nak ambik gambar ::


:: aksi2 jenab dan kak adda lepas makan ::


:: posing cun dari sharmie ::


:: saya di cermin.. temok!! ::


:: kak ema n jenab ::


:: ex-levelmate.. ::


:: bersama cik rumate..usna yang jadi supervisor malam tu ::


:: dayah bersama pakwe dan kawannya ::



pssstttt :: lepas makan lepak depan dekat sofa pastu berbual dengan kak ema, jannah dan dayah.. banyak pulak cerita nak diceritakan..hehehehe

No comments: