Happy Cat Kaoani -->

Thursday, September 30, 2010

DiGi iPhone 4 Real


sape tak tahu lagi plan Digi paling murah. cuba korang tengok tu paling mahal pun RM158 dan paling murah RM58. Mari guling-guling badan sebab plan yang sangat la berbaloi dan tak mahal sangat tu. sebagai pelajar saya memang perlukan plan yang murahhhh.

kalau nak dibandingkan dengan plan lain, plan Digi ni jauhhhh lebih murah tau. fuh, berpeluh2 saya melihat. -_-" 

kalau kau tak percaya mari kita kira!

kita tengok pakej yang RM 88 tu.

  1. panggilan 450 mins
  2. sms 400
  3. mms 40
  4. internet 3GB
saya bandingkan yang RM88 punya sebab bil broadband saya RM68 kemuadian saya topup telefon saya sekurang2nya semunggu RM10. jadi bila sebulan sama dengan RM40 untuk topup. 

RM68 tambah dengan RM40 dah RM 108. lebih kurang sebulan saya akan belanjakan topup sebanyak itu.kadang2 kurang. tapi saya nak cakap, kalau guna plan RM 88 dari Digi tu korang akan dapat lebih murah dan berbaloi tahu tak.

  1. RM 0.12 untuk setiap minit panggilan
  2. RM 0.10 untuk setiap sms
  3. RM 0.20 untuk setiap mms
walaubagaimanapun plan Digi tetap murah sebab tu saya sukaaaaa plan Digi!