Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, September 22, 2010

Cinta.. Rindu..


bila korek2 balik gambar lama jumpa pula gambar ni
bila ntah aku edit, aku pun tak tahu..
ermmm..

ni masa aku dalam bilik dekat Melaka dulu
aku suka duduk Melaka
sebab kampus kecik je jadi mudah..
nak pergi mane2 dekat je

bila shopping memang best sebab Melaka ada macam2 barang yang cantik2 lagi murah2..
kalau tudung, baju, blous, dan kasut memang heaven dekat Melaka..

sekarang dekat Shah Alam barang mahal
tak dapat elaun makan lagi
kalau dulu dapat la makan free
walaupun makanan dining tu tak sedap sangat tapi boleh je buat kenyangkan perut ni

kalau buhsan2 boleh ke DP, MP, Tesco, Jusco dan Melaka Central
banyak barang jual dekat sana
yang penting best2
dekat Jusco boleh dapat cardigen RM10..
tudung batu bersinar2 dan besar2 RM30 je..
kasut jenama VINCCI, RED MODANI, SUMMIT bersepah2..
sebab jenama tu sesuai dengan taraf kami2 yang student ni selain rekaan yang menarik..
boleh makan dekat Seoul Garden..
makan dekat mane2 yang sedap sebab banyak tempat sedap je pada aku..

apa lagi ye?
owhhh.. senang nak jalan2 dekat Melaka
bandar kecik
pusing2 situ jugak..

aishhh..
rinddduuuuuu Melaka
tempat jautuh lagikan dikenang
inikan pula tempat merempit, tempat bershopping, tempat berdating, tempat tersesat, tempat berhepi2..
haishhhhh...

lagipun Melaka dengan Johor tak jauh sangat
3 jam dah sampai JB
lepas tu 2 jam sampai rumah
sekarang 5jam sampai Shah Alam
2 jam lagi sampai rumah
naik melengas muka aku nak tunggu sampai rumah..
cissss..

jadi aku bawak la sebanyak mana keperluan aku dekat sini
sebab aku yakin memang aku jarang balik
baru sekali nalik sebelum cuti raya then raya 2 minggu
lepas ni memang tak boleh janji la nak balik ke hape
sebab test 2 dah menunggu
jumaat pulak ade kelas Mandarin yang tiap minggi ade vocab tu..
markah sentiasa memang tak boleh nak skip melainkan kau sakit atau emergency..

tapi yang best kalau nak makan KFC dengan Pizza boleh jalan kaki je ke seksyen 7
dekat je dengan kolej aku ni ha
tu je yang best
lepas tu jalan2 dekat PAS, SACC dengan PKNS je..
jauh2 aku malas nak menapak..
ermmmm...

ape lagi aku nak membebel ni..
sangat tak rasional je rasa..
yang penting rindu melaka yang mudah dan murah tu..

dah la kot aku membebel takat ni
aku nak pergi kedai kolej Mawar nak beli sabun basuh dengan biskut dan roti..
sebab apa pergi Mawar?
sebab kedai Mawar lagi best dari kedai Melati..

bai!



pssssttttt :: malam ni ade date dekat Hotel UiTM.. ngehngehngeh.. =)


No comments: