Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, August 25, 2010

Semalam yang Lapar dan Panas

semalam aku rasa sangat lapar...
aku berbuka nasi lemak ayam berempah..
tak payah la letak gambar sebab bukan best pun..
nasi lemak tu bungkus dalam kertas minyak je
trend orang2 sini la..

lepas tu ayam tu bahagian peha setongkol..
haaa..
sambil kasi lebih..
nasi dia banyak wohhh..
selalu aku kalau makan mesti tegang je perut sebab kenyang..
ni tak pulak..
kenyang tu kenyang tapi dalam pukul 9.30 tu mula lapar balik..
dah kenapa kau perutttt??

mula la masak air bagai buat milo..
belek2 kabinet penyimpanan khazanah makanan mula cebik2 bibir seba tadi tak beli apa pun sebagai pencuci mulut *cewah, konon jimat lepas tu selongkar tak jumpa apa*
lapar pulak kan..
cuma ada roti ikan bilis dan biskut tiger choc..
ermmm..
nak tak nak bukak juga la roti tuh..
hahahaha..

dalam pukul 10 lebih kawan2 aku balik bilik siap beli segala macam jajan
kacang, chipsmore dan apa lagi ntah..
aku makan kacang je la..

petang tadi masa aku pergi bazar aku ada nampak blueberry cheese cake 
perghhh..
mantop la..
nampak berkilat je atas dia dengan jem bluberry dia..
satu rm 2.50.. standard la tuh kan..
tapi aku tak beli pulak..
jimat2 nih..

sekali malam tu asyik teringat2 kek tu aje okeh..
tak boleh jadi ni..
esok aku mesti beli sepotong buat hilangkan mengidam aku!


pssstttt :: nak berbuka apa petang ni? yong tau fu best kan? tapi mahal la..sobs!


No comments: